Deklaracja dostępności

Radomska Orkiestra Kameralna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://rok.art.pl

Data publikacji strony internetowej: 22 września 2017 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 22 września 2017 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej:

– Nie wszystkie obrazy mają przypisany tekst alternatywny,
– Część nagłówków ma nieprawidłową strukturę,
– Niektóre linki nie są jednoznacznie opisane,
– Nie wszystkie elementy są dostępne za pomocą klawiatury,
– Kontrast kolorystyczny tekstu w niektórych miejscach jest niewystarczający,
– Formularze nie mają odpowiednich etykiet,
– Część dokumentów PDF nie jest w pełni dostępna cyfrowo.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 24 marca 2023 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20 marca 2025 r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny z wykorzystaniem listy kontrolnej WCAG 2.1 (poziom AA).

Udogodnienia i plany poprawy

– Strona posiada możliwość powiększenia tekstu do 200% bez utraty zawartości,
– Strona ma zadeklarowany język w kodzie HTML (lang=”pl”),
– Pliki do pobrania są dostępne cyfrowo,
– Planujemy przebudowę strony w 2025 roku celem usunięcia wszystkich niezgodności z wymaganiami dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony prosimy o kontakt z administratorem strony:
E-mail: sekretariat@rok.art.pl

Każdy ma prawo zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej wybranego elementu strony. W żądaniu należy podać:
– imię i nazwisko,
– dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu),
– wskazanie, której części strony dotyczy żądanie,
– preferowany sposób kontaktu lub dostępu do informacji.

Odpowiedzi udzielimy nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe, poinformujemy o nowym terminie (maksymalnie 2 miesiące od daty zgłoszenia).

Skargi i odwołania

Jeżeli nasza reakcja na zgłoszenie będzie niewystarczająca, masz prawo zgłosić skargę do:
Dyrektor Radomskiej Orkiestry Kameralnej
ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom
E-mail: sekretariat@rok.art.pl

Możesz także skontaktować się z Rzecznikiem Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Radomska Orkiestra Kameralna
ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom

– Budynek posiada podjazd dla wózków,
– W siedzibie Radomskiej Orkiestry Kameralnej brak toalety przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością,
– Sala koncertowa znajduje się na piętrze. Dla osób z niepełnosprawnością dostępna jest winda platformowa z napędem śrubowym,
– Wokół budynku znajduje się ogólnodostępny parking miejski z wydzielonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami,
– Można wejść z psem asystującym,
– Brak tłumacza języka migowego na miejscu lub online,
– Informacje o działalności są dostępne w tekście łatwym do czytania na stronie: https://rok.art.pl/o-nas/

Deklaracja ma charakter informacyjny i będzie aktualizowana w miarę wdrażania kolejnych usprawnień.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij