Deklaracja dostępności
Radomska Orkiestra Kameralna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://rok.art.pl
Data publikacji strony internetowej: 22 września 2017 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 22 września 2017 r.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej:
– Nie wszystkie obrazy mają przypisany tekst alternatywny,
– Część nagłówków ma nieprawidłową strukturę,
– Niektóre linki nie są jednoznacznie opisane,
– Nie wszystkie elementy są dostępne za pomocą klawiatury,
– Kontrast kolorystyczny tekstu w niektórych miejscach jest niewystarczający,
– Formularze nie mają odpowiednich etykiet,
– Część dokumentów PDF nie jest w pełni dostępna cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 24 marca 2023 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20 marca 2025 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny z wykorzystaniem listy kontrolnej WCAG 2.1 (poziom AA).
Udogodnienia i plany poprawy
– Strona posiada możliwość powiększenia tekstu do 200% bez utraty zawartości,
– Strona ma zadeklarowany język w kodzie HTML (lang=”pl”),
– Pliki do pobrania są dostępne cyfrowo,
– Planujemy przebudowę strony w 2025 roku celem usunięcia wszystkich niezgodności z wymaganiami dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony prosimy o kontakt z administratorem strony:
E-mail: sekretariat@rok.art.pl
Każdy ma prawo zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej wybranego elementu strony. W żądaniu należy podać:
– imię i nazwisko,
– dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu),
– wskazanie, której części strony dotyczy żądanie,
– preferowany sposób kontaktu lub dostępu do informacji.
Odpowiedzi udzielimy nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie terminu nie będzie możliwe, poinformujemy o nowym terminie (maksymalnie 2 miesiące od daty zgłoszenia).
Skargi i odwołania
Jeżeli nasza reakcja na zgłoszenie będzie niewystarczająca, masz prawo zgłosić skargę do:
Dyrektor Radomskiej Orkiestry Kameralnej
ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom
E-mail: sekretariat@rok.art.pl
Możesz także skontaktować się z Rzecznikiem Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Radomska Orkiestra Kameralna
ul. Żeromskiego 53, 26-600 Radom
– Budynek posiada podjazd dla wózków,
– W siedzibie Radomskiej Orkiestry Kameralnej brak toalety przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością,
– Sala koncertowa znajduje się na piętrze. Dla osób z niepełnosprawnością dostępna jest winda platformowa z napędem śrubowym,
– Wokół budynku znajduje się ogólnodostępny parking miejski z wydzielonymi miejscami dla osób z niepełnosprawnościami,
– Można wejść z psem asystującym,
– Brak tłumacza języka migowego na miejscu lub online,
– Informacje o działalności są dostępne w tekście łatwym do czytania na stronie: https://rok.art.pl/o-nas/
Deklaracja ma charakter informacyjny i będzie aktualizowana w miarę wdrażania kolejnych usprawnień.



