Radomska Orkiestra Kameralna posiada 597 miejsc
(520 miejsc na parterze i 77 miejsc na balkonie)

 CENNIK WYNAJMU SALI KONCERTOWEJ ORAZ WYPOSAŻENIA:

Imprezy biletowane i odpłatne organizowane od dn. 1 stycznia 2024r. przez:

  1. Agencje artystyczne:

– imprezy dla dorosłych: 850 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę,

– imprezy dla dzieci: 650 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę,

Cena zawiera koszty związane z obsługą techniczną (elektryk, szatniarz, sprzątaczka).

165 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę przygotowań i każdą godzinę po imprezie (pakowanie)

  1. Państwowe instytucje kultury i edukacji, stowarzyszenia, fundacje, towarzystwa oraz inne pożytku publicznego.

600 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę,

150 zł + VAT za każdą godzinę przygotowań i każdą godzinę po imprezie (pakowanie).

Imprezy niebiletowane organizowane od dn. 1 stycznia 2024r.:

420 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę,

140 zł + VAT za każdą godzinę przygotowań i każdą godzinę po imprezie (pakowanie).

  • Cennik usług dodatkowych świadczonych podczas imprez organizowanych od dn. 1 stycznia 2024r.

 Wynajem sprzętu audiowizualnego:

  1. Sprzęt nagłośnieniowy:
  • Nagłośnienie podstawowe370 zł + VAT

Zestaw kolumn Electro Voice Eliminator (2x750W):
– 2 szt. –  kolumny szerokopasmowe Electro Voice Eliminator ii (350W)
– 2 szt. –  subwoofery Eliminator i (400W)
Końcówka mocy Electro Voice CP 1800,
2 mikrofony konferencyjne
mikser analogowy Soundcraft

  • Nagłośnienie Db Technologies1300 zł + VAT

Zestaw Kolumn Db Technologies Ingenia (2 szt – Kolumny Db technologies Ingenia IG4T (900W) wraz ze statywami,
2 szt – Subwoofery Db Technologies SUB 15H (600W)
2 Bezprzewodowe mikrofony/mikroporty Shure SM58/BLX1
mikser cyfrowy Behringer X32 Producer,
multicore cyfrowy Behringer S16

  • Dodatkowe wyposażenie:

Mikrofon bezprzewodowy/mikroport Shure SM58/BLX1 – 50 zł + VAT/szt.
Odsłuch D&B Technologies 280W, głośnik 10”(aktywny) – 50 zł + VAT/szt.
Odsłuch Elmuz, 400W głośnik 12” (aktywny) – 50 zł + VAT/szt.
Mikser cyfrowy Behringer X32 Producer – 180 zł + VAT
Dodatkowe mikrofony pojemnościowe/dynamiczne – 30 zł + VAT/szt.

  1. Projektor i ekran: 350 zł + VAT
  2. Wynajem instrumentów:
  • fortepian koncertowy Bösendorfer: 350 zł + VAT
  • klawesyn Bettenhausen: 300 zł + VAT
  • pozytyw Rieger – Kloss: 300 zł + VAT
  • pianino elektroniczne CASIO Celviano: 300 zł + VAT
  • kotły orkiestrowe Majestic, model Prophonic (23”, 26”, 29”, 32”): 140 zł +VAT/szt.

       4.Strojenie fortepianu lub klawesynu: 400 zł + VAT

5. Wynajem oświetlenia scenicznego:

Belka LED RGB, Cameo Tribar 400IR 24x3W (max 10szt) – 25 zł/szt.
LED WASH RGBW, Eurolite LED TMH-15 (max 10szt) – 40 zł/szt.
Hazer (wytwornica mgły), SDJ H-300 DMX IRC (max 2szt) – 100 zł/szt. (pełen zbiornik płynu wliczony w cenę)
Follow Spot, Stairville FS-x75 Led follow spot 120W (max 1szt) – 50zł
Stroboskop 1500W, ADJ Strobe SP-1500 DMX MK2 (max 2szt) – 40zł/szt.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20 września 2023r. W tym samym dniu przestają obowiązywać dotychczasowe cenniki.

REGULAMIN WYNAJMU SALI KONCERTOWEJ
RADOMSKIEJ ORKIESTRY KAMERALNEJ

Regulamin określa zasady współpracy pomiędzy Radomską Orkiestrą Kameralną zwaną dalej Wynajmującym, a każdym podmiotem dokonującym rezerwacji Sali Koncertowej przy ul. Żeromskiego 53 w Radomiu, zwanym dalej Najemcą.

  1. Wstępnej rezerwacji można dokonać telefonicznie.
  2. Ostatecznej rezerwacji należy dokonać mailem lub pisemnie, w której będzie podana data, godzina, czas najmu, oczekiwania co do wyposażenia Sali, ewentualny catering.
  3. Wynajmujący sporządza umowę z Najemcą zgodnie z wcześniejsza rezerwacją.
  4. Opłata za czas wynajmu Sali oraz sprzętu (nagłośnienie, fortepian itp.) będzie obliczana wg Zarządzenia Dyrektora Naczelnego i Artystycznego Radomskiej Orkiestry Kameralnej (Zarządzenie nr 10/ 2019 §1 Dyrektora Naczelnego i Artystycznego Radomskiej Orkiestry Kameralnej z dnia 05.09.2019).

Wyjątek stanowią osobne porozumienia zawarte między Orkiestrą a wynajmującym, w takich przypadkach koszt wynajmu Sali będzie ustalany ryczałtowo.

  1. W przypadku przedłużenia wynajmu Sali, za każdą dodatkowo rozpoczętą godzinę wynajmu doliczamy opłatę wg Zarządzenia nr 10/ 2019§1. Godziny nieuwzględnione w Umowie Wynajmu zostaną ujęte w dodatkowym aneksie, a tym samym zostanie wystawiona faktura uzupełniająca.
  2. Rezerwujemy sobie prawo do nie udzielania zgody na przedłużenie wynajmu Sali w przypadku nakładających się innych rezerwacji.
  3. Na terenie siedziby Radomskiej Orkiestry Kameralnej (Sala Koncertowa, Foyer itd.) obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych.
  4. Ze sprzętu będącego na wyposażeniu Sali Koncertowej można korzystać tylko na terenie Sali.
  5. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność za stan techniczny powierzonych pomieszczeń wraz z wyposażeniem.
  6. Wynajmujący wspólnie z osoba odpowiedzialną za Salę zobowiązani są sprawdzić stan Sali i sprzętu przed i po wynajmie.
  7. Wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy wszelkich uszkodzeń wyposażenia powstałych w okresie wynajmu Sali.
  8. Zgodnie z § 4 Umowy Dzierżawy z dn. 27 sierpnia 2019r. Prezydent Miasta Radomia ma prawo do bezpłatnego używania Sali Koncertowej na wybrane przez siebie uroczystości, w ilości nie większej niż 12 rocznie. Rezerwacja Sali na w/w uroczystości będzie każdorazowo uzgadniana z Radomską Orkiestrą Kameralną.
  9. Zgodnie z § 8 pkt. 4 Umowy Dzierżawy z dn. 27 sierpnia 2019r. Radomska Orkiestra Kameralna nie ma prawa wydawać zgody na bezpłatne używanie Sali Koncertowej bez uprzedniego pozwolenia Prezydenta Miasta Radomia.
  10. Dokonanie rezerwacji Sali oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij